SOMEONE PLS TELL ME WHAT IS THE PERFORMANCE! I KEEP SEEING THE GIFS BUT IDK WHERE IS IT FROM.

GRRRRRR. :( IMMA SAD AND ANGRY.

SOMEONE PLZZZZZZ. IM BEGGING YALL.


November and December are gonna be a crazy months for me.

19 November it’s 2PM’s Concert.

Omg, Junsu!! 

 

26 November it’s Sundown Festival.

There’s gonna be Teen Top, Show Luo, Hebe Tian (FINALLY I GOT TO SEE SHOW. OMG)

29 November it’s Mnet Asia Music Awards (MAMA).

ASDFGHJKL, THEY SAID TVXQ MIGHT BE ATTENDING!!

9 December it’s Girls Generation’s concert.

I wont be attending but still eggcited! 

AND NOT FORGETTING TVXQ PLAN TO COME TO SINGAPORE FOR FAN MEETING. OMG.

BUT, OMG, THINKING ABOUT THE MONEY.